Followers

Sunday, October 10, 2010

Dream

Al-kisah. Petang tadi(10.10.10, 3p.m-5p.m) aku tertidur(sengaja tidur) and then, tau apa aku mimpi..? Hoomaigod! Dah jangan fikir kotor. haish, budak-budak zaman sekarang. Demn.! That mimpi(er, perlu ke letak "s"? sebab ada dua mimpi..) makes me unstable. Macam atom atom yang mempunyai valence electron kurang dari lapan atau lebih lapan. (see, my chemistry not bad lah) *sigh. Atom-atom ini takkan duduk diam sehingga mencapai stable electron.
Macam nilah kondisi aku. Aku akan jadi Na+ sampai la aku boleh dapat apa yang aku mimpi tadi. -.-"
Okay, okay. Mak Cik Temah dah marah. Aku straight to the point lah.

MIMPI PERTAMA

Tadi aku mimpi makan ABC. yaa, itu fakta! Even aku lost 5kg(shit, dah la susa nak gain weight) tapi nafsu makan tetap tinggi. Pelik kan? Jiran aku lagi lah pelik. Oh FRADO(hey tu bukan Gay partner lah, tulah ABC yang paling best kat S.2) Dengan penuh harapan aku meng-google "air batu campur frado". tup tup keluar ini;
dan ini,

haa, inilah gambar sebenar ABC FRADOO. HEBAT kan?

MIMPI KEDUA

Yang ni lagi syahdu.
Bonda suruh aku fly. Ye, ye. Saya nak fly macam kawan-kawan yang lain. Tapi kalau saya fly, siapa nak jaga mak, tolong mak, hiburkan mak.(ceit, alasan semata-mata) haha -.-"


~THE END~

No comments:

Post a Comment